3.400 - 5.000 zł netto (B2B)

2.800 - 4.200 zł brutto (UoP)

WYNAGRODZENIE:

MIEJSCE PRACY DO WYBORU:

Gliwice, ul. Witkiewicza 6

Katowice, (od września 2018)

Wybierz...

Customer Support Specialist

Customer Support Specialist

Jeżeli...

  • czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz rozwiązywać problemy innych ludzi, jesteś osobą entuzjastyczną, pogodnie nastawianą do świata, z energią do pracy, cierpliwą,
  • rozmawiasz po angielsku na najwyższym poziomie (C1/C2),
  • masz doświadczenie lub interesujesz się nowymi technologiami, produktami technicznymi, branżą IT,
  • posiadasz podstawową wiedzę z zakresu marketingu internetowego,
  • masz doświadczenie w zakresie wsparcia klienta (mile widziane: produkty techniczne, webowe itp.).

Będziesz...

  • proaktywnie komunikować się z klientami w celu utrzymania ich zaangażowania oraz wyników konta, (ograniczenie churn'u),
  • prowadzić onboarding nowych klientów w celu efektywnego wprowadzenia ich do aplikacji, (wzrost trial-to-paid),
  • pomagać klientom z całego Świata w praktycznym korzystaniu z naszej aplikacji mailowo (70%) oraz telefonicznie lub via Skype / Hangouts (30%),
  • tworzyć instrukcje tekstowe oraz wideo dla najpopularniejszych problemów zgłaszanych przez użytkowników,
  • delegować i opisywać problemy użytkowników, których rozwiązanie wymaga pracy developerskiej.

Praca związana z utrzymaniem klientów

Onboarding i support nowych klientów

Przygotowywanie dokumentacji problemów w aplikacji

Spotkania

Otrzymasz...

Nowoczesne, klimatyzowane biuro

Dogodna lokalizacja w centrum Gliwic

(3min od PKP, 1min od DTŚ)

Budżet na szkolenia i wyjazdy

Darts i minigolf

Dobrze wyposażona kuchnia

Parking dla rowerów

Parking obok biura (ulica, Forum)

Praca z klientami z całego świata

  • wynagrodzenie 3.400 - 5.000zł netto dla kontraktu B2B
    lub 2.800 - 4.200zł brutto dla UoP (uzależnione od doświadczenia),
  • samodzielne stanowisko z możliwością wdrażania i testowania własnych pomysłów,
  • 100% zwrotu kosztów dojazdu do pracy - praca stacjonarna w Gliwicach,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • zajęcia z angielskiego z native speakerem (40min/tydzień w czasie dnia pracy),
  • elastyczny czas pracy: 7-15, 8-16 lub 9-17,
  • niezbędne narzędzia pracy, w tym: Apple MacBook Air 13" + Monitor,
  • rozwój zawodowy - wyjazdy na konferencje i szkolenia,
  • własny budżet szkoleniowy (m.in. książki, kursy on-line, audiobooki)
  • możliwość zdobywania doświadczenia w branży, przed którą jest ogromna przyszłość i rozwój,
  • pracę w młodej firmie, która rozwija innowacyjną technologię i pracuje z klientami z całego świata.

Działamy od 2013 roku. Rozwijamy narzędzie do tworzenia, zarządzania i optymalizowania landing page.

Z naszego narzędzia skorzystało już ponad 1300 firm, m. in. takich jak:

Prowadzimy obecnie rekrutację także na inne stanowiska - sprawdź »